قابلیت های جدید انوی ورژن 5.6

قابلیت های جدید انوی ورژن 5.6 ⚡️

آخرین نسخه کرک شده از انوی که در دسترس قرار گرفته است نسخه انوی ورژن 5.6 آن است. برای دانلود آن میتوانید وارد لینک دانلود ENVI 5.6 شوید و آن را همراه با راهنمای نصب دانلود بفرمایید. البته آخرین نسخه از این نرم افزار ورژن 5.6.1 است. نرم افزار انوی 5.6 یک سری ویژگی های جدید دارد که لازم است شما با آن بیشتر آشنا شوید.

قابلیت های جدید انوی ورژن 5.6

در زیر لیست از تغییرات و آپدیت های نرم افزار انوی 5.6 ارائه شده است. توجه داشته باشید که این قابلیت ها است که شرکت سازنده آن ارائه داده است.

اضافه کردن ویژگی انوی سرور

این قابلیت به شما کمک میکند که فرایند های مختلف در داخل نرم افزار را به صورت موازی اجرا کنید. این بخش اشاره به مدل بیلدر دارد که در آینده نزدیک آموزش آن ارائه خواهد شد.

مدل بیلدر و پردازش موازی در انوی 5.6
مدل بیلدر و پردازش موازی در انوی 5.6

بهبود و اضافه کردن کتاب خانه طیفی

در نسخه انوی 5.6 کتابخانه طیفی زمین شناسی آمریکا نسخه 7 آن به این نرم افزار اضافه شده است. در نسخه 7 این کتابخانه طیفی نسخه 7 2457 طیف منفرد از مواد مصنوعی، پوشش ها، مایعات، مواد معدنی، مواد آلی، خاک و پوشش گیاهی وجود دارد. برای مشاهده این کتابخانه میتوانید به مسیر \resource\speclib\usgs_v7 رفته و آن را مشاهده کنید.

بهبود کتابخانه طیفی در انوی 5.6
بهبود کتابخانه طیفی در انوی 5.6

قابلیت پشتیبانی از سنسور های جدید و تصاویر آنها

در نسخه انوی 5.6 میتوان به نسخه های جدید ماهواره های پرتاب شده دسترسی داشت. برای نمونه میتوان تصاویر سنتنیل 2، پرسیما و تصاویر ابر طیفی GOES-17 and Zhuhai-1 اشاره کرد.

قابلت بهتر در نمایش و پردازش ها

در این نسخه فایل های NITF را تا 50 درصد سریعتر باز می کند، نمایش می دهد و پیکسل ها را سریع تر می خواند و پردازش می کند. تصحیح اتمسفر QUAC نیز به دلیل دسترسی کارآمدتر به داده ها در طول پردازش سریعتر است.

قابلیت بهتر در نمایش لایه ها در انوی ورژن 5.6
قابلیت بهتر در نمایش لایه ها در انوی ورژن 5.6

همگام سازی بیشتر با ArcGIS

امکان استفاده از اطلاعات انوی در نرم افزار های جی ای اس مهیا شده است. آخرین نسخه انوی از مجموعه داده های OGC WCS پشتیبانی بهتری دارد. این نسخه 5.6 میتواند با آرک جی ای اس ورژن 10.8 و جی ای اس پرو نسخه 2.5 ارتباط برقرار سازد.

ویژگی های دیگر انوی ورژن 5.6

امکان نمایش بهتر لایه ها

بهبود کار با ROI

قابلیت بهتر با کار با داده های وکتور

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

لگوی مدرسه سنجش از دور و جی ای اس
مدرسه سنجش از دور

ما در مدرسه سنجش از دور تلاش خواهیم کرد که مقالات به روز و کاربردی در مباحث مختلف برای علاقه مندان به این حوزه ها آماده و مهیا کنیم. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت سنجش از دور و جی ای اس کشور داشته باشیم.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up